Calforex Ottawa Steder


Calforex Foreign Exchange Services - Ottawa, Ontario K1N 9J7 (Rideau Center) Informasjon om Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center - plassering, timer, kuponger Calforex Foreign Exchange Services i Ottawa, Ontario - Spar penger og ikke glipp av salg, arrangementer, nyheter, kuponger . Calforex Foreign Exchange Services ligger i Rideau Center, Ottawa, Ontario - K1N 9J7 Canada, adresse: 50 Rideau Street. GPS: 45.425368. -75,69093. timer, butikksted, veibeskrivelse Har du noen gang besøkt butikken: Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center Din shoppingopplevelse er viktig. Hjelp andre kunder og besøkende og vurder din tilfredshet med Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center (Ottawa, Ontario) - bare legg inn din brukeranmeldelse. Rideau senter timer Civic Holiday: 10:00 - 18:00, Labor Day: 10:00 - 18:00, Thanksgiving Day: 10:00 - 18:00, minnesdag: 12:30 - 9:00, svart fredag: 8:00 til 21:00, julaften. 9:30 til 17:00, julafton: Stengt, Boxing Day: 10:00 - 18:00, New Years Eve: 9:30 - 17:00, New Years Day: Lukkede Vanlige åpningstider Mandag 9:30 til 9:00. Tirsdag 9:30 til 9:00 pm. Onsdag 9:30 til 9:00. Torsdag 9:30 til 9:00 pm. Fredag ​​9:30 til 9:00. Lørdag kl. 09.30-7.00. Søndag 11:00 til 6:00 pm. Har du besøkt Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center Skriv en anmeldelseCalforex Valutavekslingstjenester Best Rates amp På lager Valutaer Calforexs filosofi er enkel. Vi tilbyr de beste prisene på utenlandsk valuta, samtidig som vi beholder det bredeste utvalget av utenlandske valutaer tilgjengelig på lager i våre grener over hele Canada. Med et utvalg på over 100 valutaer, hjelper vi deg med å spare penger over bankene og finne valutaen du leter etter når du slutter å besøke. Calforex Valutaveksling stoler på å ha sentralt beliggende grener bemannet av profesjonelt trente tellere og ledere for å sikre og effektivt hjelpe deg med å utveksle penger, overføre eller motta midler fra utlandet. Calforex tilbyr tjenester til enkeltpersoner, lokale selskaper, grossistbestillinger og ikke-kontante internasjonale pengeoverføringstjenester. Stopp av en Calforex-gren i nærheten av deg i dag, og bli med de andre millioner individer, finansinstitusjoner og virksomheter hvert år vi serverer, og vi er sikker på at du vil oppdage at når det gjelder valutavekslingstjenester, vil du finne et annet selskap som jobber hardere for din penger. Retail Cash Spring Break Special Det er den tiden på året igjen for Calforex Student Spring Break Special. Foreløpig innmeldte studenter kan besøke noen av våre utsalgssteder og nevne denne spesielle og motta en gebyrtransaksjon. Også spør om vårt tilbakekjøpsprogram for valuta på kjøp over 400 (CAD-ekvivalent), som gjør at du kan bytte tilbake eventuelle gjenværende valuta i samme takt du kjøpte den på, uten avgift. Kunngjør en ny tjeneste: Bestill utenlandsk valuta på nettet og send den til deg Vi tilbyr nå utenlandsk kontanter for kjøp online med fullstendig forsikret levering. Å få utenlandsk penger har aldri vært så lett. Calforex Foreign Exchange tilbyr en rekke kontanter og ikke-kontante tjenester for enkeltpersoner, selskaper og andre organisasjoner som ser etter bedre service og priser på valutaveksling. Banknotater Retail Utenlandske Kontanttjenester Utenlandsk Bank Utkast Innkjøp USD Bank Utkast US Utgående Bank Overføringer Utgående Wire Overføringer Innkommende Wire Overføringer Løpende Global Payment Valuta Kjøp Back Program Siste Bedriftsnyheter og Blog Enten det er en spirende romantikk eller du har vært gift i 20 år. For kanadiere kan dette være et vanskelig spørsmål å svare på. Skal du endre din. Nå har de fleste New Year8217s resolusjoner mistet noe momentum og får en. Besøk Cuba for første gang Lucky you Litt forvirret om deres dual. Calforex Valutaveksling personlig informasjon Jeg var ikke imponert over mottaket jeg fikk på denne virksomheten. Jeg ville bytte litt USD. Et varsel fast på veggen sa at personopplysninger måtte leveres hvis mer enn 3000 CAD var involvert. Ønsker ikke å spre mine personlige opplysninger rundt, spurte jeg hvor mange USD som ville holde meg innenfor 3000 CAD grensen. Deretter ble jeg fortalt at jeg måtte gi dataene mine uansett hva. Jeg sa: citerer hvis jeg byttet 5 dollarquot Svaret var en curt quotyesquot. Jeg likte ikke denne holdningen og gikk andre steder. Saksbehandler Svar 27. mars 2014 Kan jeg først beklage forsinkelsen ved å svare på dine bekymringer. Kundeservice er viktig på Calforex, og vi streber etter å være høflig og profesjonell til enhver tid. Som Branch Supervisor, kan jeg tilby unnskyldninger på vegne av personalet mitt for å ikke informere deg om retningslinjene og prosedyrene på plass ved Calforex i forhold til klientidentifikasjon. Calforex følger nøye med føderal lovgivning og retningslinjene gjennomført av FINTRAC, Canadarsquos Financial Intelligence Unit. Som skilting viser at Calforex er lovlig for å verifisere identiteten til enkeltpersoner som utfører transaksjoner på eller over 3000. I samsvar med denne lovgivningen kan Calforex ikke gi noen forslag til transaksjonsbeløp som tillater at en person unngår klientidentifikasjonsgrensen. Våre medarbeidere er opplært til å overholde både føderal lovgivning og selskapspolitikk, men vår overholdelse bør ikke ha en negativ innvirkning på vår kundeservice opplevelse. 5 februar 2013 Easy Breezie Travel Jeg dro til Calforex i Rideau-senteret for å kjøpe amerikanske dollar. Jeg dro til banken min og et par andre steder for å se hva prisene var, og for å være ærlig Calforex tilbød de beste prisene, det var det eneste stedet som tilbød en rimelig pris, tillot meg å velge en rekke kirkesamfunn og tilbød selv gode råd for tilstanden av regningene siden jeg reiste til utlandet. Jeg ville ikke ha personlig tenkt på det, men jeg er glad for at personalet gjorde det. Alle var veldig hyggelige, og var veldig hjelpsomme, de var bytte regninger rundt og hjelpe personen som tjente meg til å få de perfekte regningene, dette skjer ikke alltid, men jeg er virkelig glad for at folk som dette fortsatt eksisterer. Jeg glemte nesten Prisene med banker og andre steder var vanvittige, det var hvor som helst mellom 20-70 forskjell. Et stykke av rådgiver alle som reiser så ofte som jeg gjør, gå dit. Disse menneskene virkelig vet hva de snakker om, de behandler deg ikke som et nummer, de behandler deg som et aktuelt menneske. Takk Calforex Mye kjærlighet :-) 1. februar 2013 God service Kundeservice var fantastisk. Ansatte var hyggelige, profesjonelle og hyggelige. Priser var svært respektabel og jeg var generelt veldig fornøyd med tjenesten jeg mottok. Jeg vil absolutt anbefale denne tjenesten til familie og venner. Ottawa Valutaveksling 8211 Calforex Valuta Tjenester Calforex Valutaveksling Ottawa 8211 Rideau Center Leter du etter de beste valutakursene i Ottawa. Calforex kan gi deg de beste prisene med det bredeste utvalget av utenlandske valutaer på lager og en rekke ikke-kontante tjenester som ledninger, utkast og EFT. Ring oss i dag for å sammenligne våre priser og spørre oss hvordan vi kan hjelpe deg med å spare penger på din neste valutatransaksjon. Calforex Ottawa Telefon: (613) 569-4075 Calforex Full Foreign Exchange Services Ottawa, Rideau Center Branch kontaktinformasjon Rideau Center 322, 50 Rideau Street Ottawa, Ontario K1N 9J7 Besøk vår Ottawa Branch for alle våre valutavekslingstjenester.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Balikbayan Box Edmonton

Trading Options Greg Harmon